طراحی داروخانه و مطب دندانپزشکی با تجهیزات آزمایشگاه

  • ۰
  • ۰

دنیای امروز دکوراسیون محیط‌های مختلف حرف اول در آرامش محیط و کارایی آن را دارد و ازآنجایی‌که داروخانه‌ها یکی از مراکز پررفت‌وآمد است و این مراکز روزانه با افراد بیمار و کم‌توان سروکار دارد و حتی همراهان بیمارانی که نیز کم‌حوصله هستند، اهمیت بسیار زیادی در چیدمان و دکوراسیون داخلی برای این فضا وجود دارد و ایجاد فضائی که در عین زیبایی و اثرگذار بودن کارایی لازم را هم داشته باشد می‌طلبد، تا ناخودآگاه با ورود افراد حس آرامش و اطمینان در آنان القا شود. سعی ما در طراحی‌ها با توجه به نیازها و در نظر گرفتن مخاطبان شما و رعایت زیبایی بصری، ارگونومی و استانداردهاست.

ارزش‌هایی که تغییر دکوراسیون کلینیک در کسب‌وکار به وجود می‌آورد:


جذب بیشتر افراد
با ایجاد دکوراسیون جذاب و مناسب افراد بیشتری راغب شده برای رفع نیاز خود محیطی که جذابیت بیشتری را دارد انتخاب کنند و در نتیجه افراد بیشتری جذب محیط کاری شما میشوند.

ایجاد آرامش
داروخانه ناخودآگاه مشکلات سلامتی و بهداشتی به یاد می‌آورد. کمتر پیش میاید که بدون مشکلات جسمی و روحی وارد داروخانه شویم. حال یک طراحی زیبا و منحصربه‌فرد می‌تواند مراجعه‌کنندگان را هرچند کوتاه‌مدت از فکر مریضی به دور و روند بهبودی را نیز تسریع بخشد.


استفاده بهینه از فضا
 با در نظر گرفتن تمامی استانداردها و توجه به اینکه هیچ فضای پرتی در طراحی‌ها نباید وجود داشته باشد می‌توان حداکثر استفاده از فضای موجود را نمود و بهترین بهره‌وری را داشت.

کارایی محیط کسب وکار
با در نظر گرفتن اولویت های شما در محیط کار میتوان چیدمان قفسه ها و محل کار پرسنل را به نحوی طراحی کرد که محیطی با کارایی بالا و دسترسی مناسب و راحت 

  • ۹۸/۱۱/۲۲
  • راحیل ارجمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی